Інтернет- банкінг:
Для фізичних осіб (новий):
Для юридичних осіб:
Пошук
Результат пошуку : - сторінок

Комплаєнс

У відповідності з вимогами чинного законодавства України у АТ "БАНК 3/4" створено підрозділ комплаєнс. До його функціональних обов’язків входить здійснення внутрішнього контролю за відповідністю діяльності Банку вимогам законодавства України, а також внутрішнім правилам і процедурам.

БАНК 3/4 високо цінує своїх клієнтів та дбає про власну репутацію як стабільної фінансової корпорації. Отже, в разі, якщо Вам стали відомі такі факти:

  • непрофесійної поведінки працівників Банку, що може зашкодити інтересам клієнтів БАНК 3/4 та репутації Банку;
  • порушення працівниками Банку законодавства України, зокрема вимог Національного банку України;
  • зловживання працівниками Банку службовим становищем;
  • неправомірного розголошення працівниками Банку банківської та/або комерційної таємниці, інших персональних даних тощо.

Просимо проінформувати нас про це через  «Авторизоване звернення» або  «Анонімне звернення».

Усі без виключення звернення будуть проаналізовані працівниками підрозділу комплаєнс.

З політикою запобігання конфліктам інтересів в АТ "БАНК 3/4" можно ознайомитися за посиланням